reklama

Čudná akcia.

Nedvno som sa stretol s jednou mojou znmou. Je to ikovn, pekn mlad baba, ktorej v očiach bolo o to viac čitateľn neťastie. Čo novho? Prepustili ma. Dobre sa poznme, takže nebol problm preskočiť slovensk zdvorilostn frzy a ili sme hneď na vec. Rovno na ulici. Neviem, či moja znma bola v prci navye a logika mi hovor, že ak je niekto navye a jeho prjem akoukoľvek mierou svis s mojimi daňami, tak nech navye radej nie je. Nad vecami, ktor sme prebrali som sa vak zamyslel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: Foto: Autor)

 Moja známa pracovala už pekných pár rokov v nemocnici. V poslednom čase to bola nemocnica o ničom, ale vraj aj inde také majú. Ale boli a sú v nej zamestnaní výnimoční ľudia, ktorí liečili a liečia tiež výnimočných ľudí. Niekoľko ľudí z nemocnice ostalo, niekoľkí vraj odišli do špitálov bez prívlastku, niekoľkí výnimoční určite čoskoro odídu (s odstupným). 

 Pri jemnej snahe o pochopenie čudesnej akcie o prevod majetku nemocníc do správy komusi, mi nepomohol ani internet, ani ľudia ktorí do toho vraj vidia. Neostalo mi nič iné len dedukcia. Ten ktosi, kto získal do správy nemocnicu (ktorúkoľvek)  od VUC-ky na základe tajuplných kritérií od komisie, kde určite sedeli samí odborníci a zástupcovia poslaneckých klubov sa len tíško prizerali, by nemal vytvárať zisk. Tento fakt by Pentu určite do akcie nezlákal a zrejme nikoho. Nechce sa mi veriť, že by niekto robil niečo bez prospechu. To viem na betón. Napadlo ma, podľa akej tabuľky si ten ktosi určí plat? Iste si ju neodpíše od vrchnej sestry. Alebo si otvoria stánok s párkami priamo pri vrátnici, alebo novú veľkú nemocničnú lekáreň. To budú môcť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Balík od poisťovne je len jeden. V zlomkoch sa však dá vyjadriť rôzne. Raz som počul: Ak si šikovný, založ si „neziskovku“ (nechcem znevážiť chlapíkov z Vlka ani im podobným).

Z nášho zdravotníctva, sa vraj stáva bohapustý biznis. Ja len rozmýšľam, akým spôsobom zmení moja prepustená známa, zdravotné sestry a zvyšok personálu s odstupným, menovateľ  zlomku, ktorý určuje zisk, "nemocnice a polikliniky" prepáčte, príjem organizácie, čo spravuje nemocnicu. Musíte ho predsa vraziť späť. A len istá časť ostane na Vaše výplaty. Keď nepostačí príjem, no čo, nik nebude navyše. 

 To bude báječné.

 Budeme za vodou!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rôzne kritéria, víťazné projekty, komisie, kvalita a pacient, ..... o tom potom. 

Maťo Krivulka

Maťo Krivulka

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

33r. lokálpatriot z Rimavskej Soboty, s totálne zapusteným koreňom. Zoznam autorových rubrík:  zdravieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu