reklama

Ako chudnem s priateľom Joe-om

Jeden môj priateľ Joe mi rozprával, ako sa snaží schudnúť. Popíšem Vám niektoré jeho metódy, sú veľmi zaujímavé. Niektoré z nich som aj vyskúšal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Joe Coconut Indies
Joe Coconut Indies (zdroj: Maťo Krivulka)

Metóda keksíkov Bebe na dobré ráno.

Keď som túto metódu raz ráno v núdzi aplikoval, zistil som, že je v celku dobrá. Sušienky Bebe s čiernym anglickým čajom sa jedia dosť blbo, ale ak si človek prispí a je si istý, že do obedu mu bez jedla náhle ochabne organizmus, je to dobré. Vydržíte. Kofeín z kvalitného čaju zmiešaný s kalóriami sušienok Vás podrží. Treba si dať pozor, aby Vám časti sušienok pri odhryznutí nevypadávali z úst do klávesnice. Zle sa to vyberá. Poobede klasická pracovná diéta, no a večer som to už odpálil plnenou paprikou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Metóda morbídnej autosugescie.

Joe mi raz povedal: „Ak schudnem ešte kilo, priateľka mi navarí Paprikáš“ Joe je labužník, o to viac to má ťažšie. Ale kvôli láske k jedlu dokáže istý čas diétovať. Ak by sa mu však podarilo schudnúť dajme tomu kilo a dobrý paprikáš by mu nahodil len nejakých 10 deka (záleží od množstva dobrej klobásy) môže to byť zaujímavá metóda.

Metóda Joe Indies.

 Ak chce Joe schudnúť, musí mať nadváhu, ktorá je okrem genetiky zapríčinená jeho láskou k dobrému jedlu. Ak chce Joe schudnúť, musí mať z čoho. Z toho vyplýva, že musí jesť. Chudí predsa nemajú dôvod chcieť diétu. Túto jeho metódu aplikujem, lebo tiež túžim dobre vyzerať. Joe má rád indickú kuchyňu. Prezradil mi indický recept, ktorý som z rôznych dôvodov (zábudlivosť, výluka ingrediencií ) dosť zmenil. Lobo so svojou Zuzou, na ktorú myslí od rána, zďaleka netrafil do čierneho pri miešaní kultúr tak, ako ja pri odvetví zvanom Gastronómia. Nesmiete mať strach z imitovania a z Hápäťenjednotky. Budeme jesť kuracie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Kúpite v zaručenom obchode kvalitné kuracie prsia. Rimavská Sobota má obchoďáky všade možne, zadarilo sa mi 500g v Hypernove. Nakrájate ich na kúsky. V hrnci rozpustíte deci olivového oleja a necelú polku zo štvrťky masla. Z lopárika tam šupnete nasekaný cesnak ( tuším som tam dal dva strúčiky ), posekanú menšiu cibuľu. Potom pokračujeme Indiou – šupneme tam trocha narajbaného čerstvého zázvoru (asi dva cm), 5 sušených kúskov kardamónu, trochu koriandra a pre istotu len dve menšie Kajenské chilly papričky. Smažíte to. Pekne sa to napení. Hodíte do hrnca mäsko, posolíte a orestujete ho. Mal som šťastie, že vo vedľajšom hrnci sa varila dobrá kuracia polievka, takže som to nemusel podlievať hocičím. V tejto fáze som sa začínal odchyľovať od Joe-ho receptu. Dal som do hrnca za polievkovú lyžicu medu a trocha sušených hríbov. Mal som pripravený aj paradajkový pretlak, ale niečo mi vravelo, aby som ho tam nedal. Nedal som tam na záver ani Joe-om odporúčaný biely jogurt. Joe mi určite odpustí, doma jogurtu nebolo. Dal som tam podľa vzoru mojej mamky téglik sladkej smotany (časť zahustená málinko solamylom), prisypal posekanú petržlenovú vňať a doladil trošku soľou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Joe Coconut indies
Joe Coconut indies 

 Smrteľne dobrá metóda Joe!

Maťo Krivulka

Maťo Krivulka

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

33r. lokálpatriot z Rimavskej Soboty, s totálne zapusteným koreňom. Zoznam autorových rubrík:  zdravieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu