reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Maťo Krivulka

Maťo Krivulka

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

33r. lokálpatriot z Rimavskej Soboty, s totálne zapusteným koreňom. Zoznam autorových rubrík:  zdravieSúkromnéNezaradené

reklama

zdravie

Čudná akcia.

Maťo Krivulka

Čudná akcia.

Nedvno som sa stretol s jednou mojou znmou. Je to ikovn, pekn mlad baba, ktorej v očiach bolo o to viac čitateľn neťastie. Čo novho? Prepustili ma. Dobre sa poznme, takže nebol problm preskočiť slovensk zdvorilostn frzy a ili sme hneď na vec. Rovno na ulici. Neviem, či moja znma bola v prci navye a logika mi hovor, že ak je niekto navye a jeho prjem akoukoľvek mierou svis s mojimi daňami, tak nech navye radej nie je. Nad vecami, ktor sme prebrali som sa vak zamyslel.

  • 24. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu